Specifika výukových metod v prospěchově slabých třídách – Barbora VÍŠKOVÁ
Barbora VÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika výukových metod v prospěchově slabých třídách
Specifics of teaching methods in classes with low study results
Anotace:
Práce se zabývá specifiky výuky v prospěchově slabých třídách. Teoretická část práce se věnuje obecnými problémům ve škole. Hlavně problémovému chování žáků v prospěchově slabých třídách, v konfrontaci s odbornou literaturou, webovými zdroji a osobními zkušenostmi. Stručně popisuje individualizaci a diferenciaci ve školství a práci s individuálním vzdělávacím plánem. Část se také věnuje metodám, které …víceAbstract:
This thesis deals with specifics of teaching methods in classes with low study results. The theoretical part deals with universal problems at school. Especially with problematic behaviour of pupils in low study results classes, in confrontation with literature, web resources and personal experience. It briefly describes an individualization and a differentiation at the school and working with an individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Barbara Baarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍŠKOVÁ, Barbora. Specifika výukových metod v prospěchově slabých třídách. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie - Historie (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje prospěchově slabých žáků SOŠ Vsetín ke škole a vzdělávání vzhledem ke kvalitě rodinného zázemí
Renata Brlicová -
Interaktivní tabule v mateřské škole
Jana GUTHOVÁ