Vzdělávání žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole – Ivana TOMÁNKOVÁ
Ivana TOMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole
Education of pupils with support measures in a small school with composite classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole. Diplomová práce je zaměřena na vyložení některých pojmů a identifikaci vybraných potíží a překážek v průběhu inkluzivního vzdělávání v malotřídních školách z pohledu pedagogických pracovníků. Empirická část v rámci smíšeného výzkumného designu s polostrukturovaným dotazníkem a polostrukturovaným interview identifikuje …víceAbstract:
The thesis deals with the education of pupils with support measures in a small-classschool. The thesis is focused on the interpretation of some terms and the identification of selected difficulties and obstacles in the course of inclusive education in small-classschools from the perspective of pedagogical staff. The empirical part within the frame work of a mixed research design with a semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÁNKOVÁ, Ivana. Vzdělávání žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva