Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko – Bc. Jana Durďáková
Bc. Jana Durďáková
Diplomová práce
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
The Project to Increase Awareness of the Brand Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in Slovácko Region
Anotace:
Značka je velmi důležitým marketingovým nástrojem, na jejímž základě jsou identifikovány a rozlišovány produkty či služby od konkurence. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti brandingu, kde je popisována charakteristika …víceAbstract:
A brand is a very important marketing tool whereby products and services are identified and distinguished from the competition. This thesis is concerned with an increasing brand awareness Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in the Slovácko region. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines knowledge of branding. There is a described characteristic of the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DURĎÁKOVÁ, Jana. \textit{Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/btwaut/.
Jak správně citovat práci
Durďáková, Jana. Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova