Bc. Jana Durďáková

Diplomová práce

Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko

The Project to Increase Awareness of the Brand Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in Slovácko Region
Anotace:
Značka je velmi důležitým marketingovým nástrojem, na jejímž základě jsou identifikovány a rozlišovány produkty či služby od konkurence. Tato diplomová práce se zabývá zvýšením znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti brandingu, kde je popisována charakteristika …více
Abstract:
A brand is a very important marketing tool whereby products and services are identified and distinguished from the competition. This thesis is concerned with an increasing brand awareness Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in the Slovácko region. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines knowledge of branding. There is a described characteristic of the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Durďáková, Jana. Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe