Využití umělé inteligence v rozvoji marketingu firem – Bc. Patrik Karaffa
Bc. Patrik Karaffa
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v rozvoji marketingu firem
The use of artificial intelligence in marketing development by companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem umělé inteligence (AI) na vývoj marketingových strategií firem. Zaměřuje se na integraci technologií AI do různých aspektů marketingu, včetně analýzy chování spotřebitelů, personalizace zákaznických zkušeností a optimalizace reklamních kampaní. Studie zkoumá, jak může analýza dat na bázi AI vést k informovanějšímu rozhodování a prognózování, což marketérům umožní …víceAbstract:
This bachelor’s thesis explores the impact of artificial intelligence (AI) on the development of marketing strategies by companies. It delves into the integration of AI technologies in various facets of marketing, including consumer behavior analysis, personalization of customer experiences, and optimization of advertising campaigns. The study investigates how AI-driven data analytics can lead to more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Simona Dunovská -
Analýza chování spotřebitelů pomocí dat z šetření Potraviny 2022
Vitaliia Kubaichuk -
Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů
Kristýna Vařeková -
Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren
Veronika Kurtinová -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu kryptoměn v ČR
Vít Kraina -
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Tomáš Kasárník
Název
Vložil
Vloženo
Práva