Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti – Hana KRATOCHVÍLOVÁ
Hana KRATOCHVÍLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti
Analysis of psychological appeals used in social advertising focused on children
Anotace:
V této práci se zabývám psychologickými apely, které jsou využívané v sociální reklamě zaměřené na děti. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se marke-tingovou komunikací, sociální reklamou a psychologickými aspekty reklamy. Praktická část analyzuje televizní spoty s dětskou sociální tématikou a vliv psychologických apelů na veřejnost.Abstract:
In this bachelor thesis I deal with psychological appeals which are used in social adverti-sement focused on children. The theoretical part analyses literature sources concerning marketing communication, social advertising and psychological aspects of advertising. The practical part analyses social spots focused on children and impact of psychological ap-peals on the public.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22290
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Hana. \textit{Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/buui8s/.
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Hana. Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty marketingové komunikace uplatňované v marketingové strategii Jazykové školy EUFRAT s.r.o.
Helena Vrátníková -
Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů
Petr Slovák -
Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.
Izida Dolotina -
Komunikace Památníku Lidice s veřejností v proměnách času
Jan Kameníček -
Psychologické aspekty komunikace v marketingu
Johanna Wurm von Sterndorff -
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů
Yulia Solodovnikova