Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie – Terezie Dobešová
Terezie Dobešová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie
Online Marketing Communication of Stationery Stanislav Olsak in a Pandemic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online komunikací Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie a po ní. Cílem je zjistit, jak efektivní tato komunikace byla, zda přinesla výsledky a prozkoumat, jaké byly kroky, které Papírnictví SO podstoupilo. Teoretická část vysvětluje základní principy digitálního marketingu, reklamy na internetu a plánování komunikační strategie. Praktická část představí Papírnictví …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the online communication of Stationery Stanislav Olsak during and after the pandemic. The aim is to find out how effective this communication was, whether it brought results and to examine what were the steps taken by the Stationery SO. The theoretical part explains the basic principles of digital marketing, advertising on the internet and planning a communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOBEŠOVÁ, Terezie. \textit{Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bv3vgv/.
Jak správně citovat práci
Dobešová, Terezie. Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Finský životní styl SISU a jeho dopad na ubytovací a stravovací služby ve Finsku
Michaela Kužniarová -
Korupce na východě a západě: Analýza a srovnání korupční situace v Rusku a USA
Lolita Iliadi -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Kvantitativní a kvalitativní hodnocení obsahu humusových látek a uhlíku v nadložním humusu lesních půd na vybraných lokalitách Mont Beuvray (Francie)
Milan Knotek -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Systém motivace a stimulace v podniku z hlediska věku a pohlaví
Vojtěch Volf -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová