Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti – Karolína PICKOVÁ
Karolína PICKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti
Marketing communication strategy of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace společnosti 2P Gastro s.r.o. a jejích konkurentů. Cílem práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci, analyzovat konkurenční prostředí a na základě těchto analýz doporučit návrhy na zlepšení marketingové komunikace směrem k zákazníkům. Práce se dělí na tři části - teoretickou, praktickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focusing on the marketing communications of the 2P Gastro s.r.o. company and its competitors. The goal of this thesis is analysing marketing communication and the competitive environment and based on these analyses suggest proposals to improve the marketing communications towards the customers. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and proposals. Terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICKOVÁ, Karolína. Marketingová komunikační strategie vybrané společnosti. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček