Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika – Ondřej Vlk
Ondřej Vlk
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika
Marketing Comunication of Selected Football Club and Its Risks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fotbalového klubu a její analýzou rizik. Tímto klubem bude 1. FC Slovácko, regionální klub z Uherského Hradiště, hrající 1. fotbalovou ligu v České republice. V teoretické části jsou poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části se bakalářské práce zabývá analýzou současné marketingové komunikace a analýzou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the chosen football club and its risk analysis. The football club is 1. FC Slovácko, situated in Uherské Hradiště, now currently playing in the Czech First Football League. The theoretical part provides a brief outline of the marketing and marketing communication. The conclusion of the bachelor thesis discusses current marketing situation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlk, Ondřej. Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika. Uherské Hradiště, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rizik podniku Pozemní komunikace Bohemia a.s. a návrh možných opatření pro jejich eliminaci
Jan Ložek -
Analýza rizik Car-to-X komunikace
Dominik Spiral -
Krizová komunikace jako součást řízení rizik podniku Clarisse Fashion Atelier
Barbora Králová -
Analýza konceptů rizika v rámci komunikace o rizicích
Jakub Řeháček -
Návrh krizové komunikace pro firmu SCIMED Biotechnologies
Roman Mareš -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk