Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům. – Josef PETRÁŇ
Josef PETRÁŇ
Bakalářská práce
Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.
Analysis of the management procedures in Multi Level Marketing and comparison with the other business systems.
Anotace:
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolil analýzu manažerských postupů v Multi Level Marketingu (dále jen MLM) a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům. Samotná práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, popisuji obchod, jeho definici a funkci. Dále se velmi krátce zabývám vývojovými etapami obchodních systémů až do současnosti. Následně dle vývoje analyzuji samotný systém …víceAbstract:
As the subject of my baccalaureate work is choosen an analysis of the management procedures in Multi Level Marketing (further in the text MLM) and comparison with the other business systems. The work itself is divided into two parts, when in the first, theoretical, I describe the business itself and it?s definition and funktion. After that, very briefly, I deal with the evolution of the business systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁŇ, Josef. \textit{Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bvsctu/.
Jak správně citovat práci
PETRÁŇ, Josef. Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti
Daniel TÝN -
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Komparace podnikatelských konceptů - klasického podnikání vs. podnikání v multi level marketingu
Richard Růžička -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu
Kristýna NOVÁKOVÁ