Zhodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Bc. Kristýna Svobodová
Bc. Kristýna Svobodová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Marketing communication evaluation
Anotace:
Tato diplomov?a pr?ace se zab?yv?a zhodnocen??m n?astroj?u marketingov?e komunikace ve spole?cnosti McDonald's u vybran?e kampan?e Grand Royal. Jedn?a se o spole?cnost, kter?a je jednou z nejv?et?s??ch a nej?usp?e?sn?ej?s??ch spole?cnost?? na trhu v oblasti rychl?eho ob?cerstven??. Prvn?? ?c?ast pr?ace se zam?e?ruje na de nov?an?? z?akladn??ch marketingov?ych pojm?u souvisej??c??ch s marketingovou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with evaluation of marketing communication in McDo- nald's company namely for Grand Royal campaign. It is well-known that McDo- nald's is one the most successful and respectful company in the area of fast food services. First part of this work is devoted to the de nition of basic marketing terms. The stress is put on the terms which are directly linked to the subsequent practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva