Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb – František Nosek
František Nosek
Bakalářská práce
Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb
Social Media as a Marketing Tool in the Financial Services Industry
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích. Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization of the company and the description of each communication on social media. The most important findings and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosek, František. Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management finančních institucí
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška