Návrh grafického rozhraní elektronické aplikace pro mobilní zařízení – Ondřej HOMOLKA
Ondřej HOMOLKA
Bakalářská práce
Návrh grafického rozhraní elektronické aplikace pro mobilní zařízení
Graphic Interface Design of Application for Mobile Devices
Anotace:
Tématem mojí bakalářské práce je návrh grafického rozhraní elektronické aplikace pro mobilní zařízení. Úvodu do technologií a historie jsem se dotkl pouze lehce, pro nastínění pozadí problematiky. Zmapoval jsem situaci na trhu a s přihlédnutím k výsledkům se rozhodl pro vytvoření aplikace umožňující spolupráci osob pracujících v kreativních oborech. S využitím metody designu zaměřeného na uživatele …víceAbstract:
The theme of my bachelors thesis is design of graphic interface for an application used on mobile devices. At the first I made parts about history and technology because of correct understanding of the problem. I mapped the situation on online markets and then I made decision to work on application that will allow cooperation between people working in cre-ative field. At the end I made the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLKA, Ondřej. Návrh grafického rozhraní elektronické aplikace pro mobilní zařízení. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače
Jiří Jánský -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký