Petra Nagyová
Bakalářská práce
A Business Plan for a Dance Studio
A Business Plan for a Dance Studio
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the establishment of a business plan for a dance studio. The aim of this work is to find out if there is a possibility to be profit-making. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theory describes the basic business terms such as an entrepreneur, entrepreneurship, legal forms of business in the Czech Republic, and a business …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro taneční studio. Jejím cílem je zjištění, zda existuje možnost, že bude podnik ziskový. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definicemi podnikatele a podnikání, popisem právních forem podnikání v České republice a podnikatelského záměru. Praktická část pak uplatňuje znalosti z teoretické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nagyová, Petra. A Business Plan for a Dance Studio. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek