Bc. Pavla STAŇKOVÁ

Diplomová práce

Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením

Indicators influencing inclusive education of students with mental disabilities
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání, konkrétně na hodnocení kvality inkluzivního vzdělávání na vybraných základních školách. V teoretické části jsou charakterizovány poznatky vztahující se k inkluzivní politice, integraci, inkluzi, podpůrným opatřením, mentálnímu postižení a jeho klasifikaci, včetně jeho specifických a psychických zvláštností. Pozornost je také zaměřena na charakteristiku …více
Abstract:
This thesis is focused on an inclusive education, specifically a ratings quality of inclusive education in selected elementary schools. In the theoretical part are characterize information about the inclusion policy, integration, inclusion, support measures, mental disabilities and his classification, with the specific and psychological particularities. Special attention is devoted to the characteristic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STAŇKOVÁ, Pavla. Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta