Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením – Bc. Pavla STAŇKOVÁ
Bc. Pavla STAŇKOVÁ
Diplomová práce
Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením
Indicators influencing inclusive education of students with mental disabilities
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání, konkrétně na hodnocení kvality inkluzivního vzdělávání na vybraných základních školách. V teoretické části jsou charakterizovány poznatky vztahující se k inkluzivní politice, integraci, inkluzi, podpůrným opatřením, mentálnímu postižení a jeho klasifikaci, včetně jeho specifických a psychických zvláštností. Pozornost je také zaměřena na charakteristiku …víceAbstract:
This thesis is focused on an inclusive education, specifically a ratings quality of inclusive education in selected elementary schools. In the theoretical part are characterize information about the inclusion policy, integration, inclusion, support measures, mental disabilities and his classification, with the specific and psychological particularities. Special attention is devoted to the characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Pavla. Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvality inkluzivního vzdělávání žáků s autismem ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Martina STŘEDULOVÁ -
Hodnocení vybraných aspektů inkluzivního vzdělávání z pohledu pedagogů Ústeckého kraje
Michaela HRIVŇÁKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol
Jan Viktorin