Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku – Klára JEDINÁKOVÁ
Klára JEDINÁKOVÁ
Bakalářská práce
Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku
Educational tools for children in preschool age with eye defects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětí se zrakovým postižením, a to hlavně poruchami binokulárního vidění u dětí v předškolním věku. Práce je rozdělena do 4 kapitol, z nichž 3 jsou teoretické a poslední je praktická. První kapitola se zabývá nejčastějšími zrakovými postiženími objevujícími se v předškolním věku, projevy zrakového postižení a předškolním vzděláváním dětí se zrakovým postižením …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of children with visual impairments, especially with binocular vision disorders in preschool children. The thesis is divided into 4 chapters, 3 of them are theoretical and the last one is practical. The first chapter deals with the most common visual impairments occurring in preschool age, manifestations of visual impairment and preschool education of children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEDINÁKOVÁ, Klára. Didaktické pomůcky pro děti se zrakovými vadami v předškolním věku. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ