Renata HOROVÁ

Bakalářská práce

Motivace učení žáků romského etnika

Learning motivation of pupils of Roma ethnic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou motivace romských žáků k učení. Teoretická část je věnována základním poznatkům o motivaci žáků k učení. Praktická část sleduje úroveň a strukturu motivace romských žáků v porovnání s žáky většinové společnosti. Výzkumnou metodou v praktické části je dotazníkové šetření, výzkumným nástrojem Kozékiho dotazník motivace k učení.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the motivation to learn Romani pupils. The theoretical part is devoted to basic knowledge about the motivation pupils to learn. The practical part monitors the level and structure of the motivation of Roma pupils in comparison with the majority pupils. The research method in the practical part is a form questionnaire. The research tool is questionnaire from Kozeki.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Pavlišta

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOROVÁ, Renata. Motivace učení žáků romského etnika. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta