Spokojenost dětí se zájmovými činnostmi ve školní družině – Jana PECHAČOVÁ
Jana PECHAČOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost dětí se zájmovými činnostmi ve školní družině
Children´s satisfaction with leisure activities in the after-school club
Anotace:
Cílem práce bylo zjistit, jak jsou děti spokojené se zájmovými činnostmi probíhajícími ve školní družině. Teoretická část pojednává o vývojové charakteristice mladšího školního věku. Dále se zaměřuje na školní družinu a cíle výchovy stanovené pro tuto instituci. Ještě jsou v teoretické části nastíněny zájmové činnosti, které jsou nabízené dětem ve školní družině. V praktické části je uveden výzkumný …víceAbstract:
The goal of the paper was to find out how children are satisfied with leisure activities taking place in the after-school club. The theoretical part deals with development characteristics of the younger school age Further it focuses on the after school-club and educational aims set for this institution. The theoretical part also outlines leisure activities, which children are offered in the after-school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Zveřejnit od: 31. 3. 2010
Identifikátor:
16154
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Žlábková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECHAČOVÁ, Jana. Spokojenost dětí se zájmovými činnostmi ve školní družině. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva