Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice – Denisa VŠETÍČKOVÁ
Denisa VŠETÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice
Politainment as a new phenomenon of political communication in the Czech Republic
Anotace:
Tématem práce je vystihnout současnou podobu politické komunikace. Práce se zabývá mediatizací politické komunikace, definuje pojem politainment a snaží se aplikovat jeho formy na české prostředí. Primárním cílem je analýza předvolebních kampaní do Poslanecké sněmovny roku 2010 s důrazem na prvky politainmentu.Abstract:
The central theme of this work is the current state of political communication. The work deals with mediatization of political communication, defines the politainment and tries to apply it on the case of the Czech political environment. The primary objective is to analyze the campaign for Chamber of Deputies elections in 2010, with the emphasis on the elements of politainment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Zveřejnit od: 15. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VŠETÍČKOVÁ, Denisa. Politainment jako nový fenomén politické komunikace v České republice. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Srovnání politické komunikace českého a britského premiéra během pandemie COVID-19
Adam Flekal -
Kandidáti na prezidenta v kyberprostoru - komparace politické komunikace před českými prezidentskými volbami v roce 2023.
Tomáš KONOPÁSEK -
"Best in covid, worst in covid": proměny politické komunikace vlády ČR během pandemie covid-19
Ondřej HANÁK -
Komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích
Ondřej Vaněk -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
Tomáš Svoboda -
Právní úprava pravidel financování volební kampaně politických stran a prezidentských kandidátů
Jiří Bajt
Název
Vložil
Vloženo
Práva