Analýza vnímání značky Aukro.cz – Bc. Michala Langerová
Bc. Michala Langerová
Diplomová práce
Analýza vnímání značky Aukro.cz
Brand Perception of Aukro.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the perception analysis and the brand building of the business portal aukro.cz. The subsequent proposal of a change of a communication line of the online portal considering results of the research and also a complex reduction of the marketing budget follows. The theoretical part appeals to the correct definition of impor-tant terms. The theory of analyses, which will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Langerová, Michala. Analýza vnímání značky Aukro.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Tereza Pánková -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Radim Šidlovský