Bc. Michala Langerová

Diplomová práce

Analýza vnímání značky Aukro.cz

Brand Perception of Aukro.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the perception analysis and the brand building of the business portal aukro.cz. The subsequent proposal of a change of a communication line of the online portal considering results of the research and also a complex reduction of the marketing budget follows. The theoretical part appeals to the correct definition of impor-tant terms. The theory of analyses, which will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Langerová, Michala. Analýza vnímání značky Aukro.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe