Zhodnocení vlivů online medií na kupní chování spotřebitelů – Kristýna Stübigerová
Kristýna Stübigerová
Bakalářská práce
Zhodnocení vlivů online medií na kupní chování spotřebitelů
Evaluation of the Online Media Impact at the Consumer Buying Behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení vlivu online marketingové komunikace na kupní chování spotřebitelů na internetu. Splnění cíle je provedeno na základě empirického výzkumu. Práce se skládá ze dvou částí. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, popsány konkrétní nástroje a modely kupního chování spotřebitelů. Praktická část se věnuje čtyřem oblastem …víceAbstract:
My bachelor thesis provides an evaluation of the impact of online marketing communication on the purchasing behavior of consumers on the Internet. The objective is performed on the basis of empirical research. The work consists of two parts. The literature review summarizes theoretical knowledge of marketing communication. It describes the specific tools and models purchasing behavior of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Pokorná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva