Bc. Ladislav Špitálský

Diplomová práce

Segmentace klientů autoservisů

Customer segmentation of car services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací klientů autoservisů. Teoretická část práce se věnuje segmentaci trhu a shlukovou analýzou. Na základě rešerše odborné literatury je v první části práce vysvětlena podstata a proces segmentace trhu. Práce se zaměřuje na segmentační proměnné vhodné pro segmentaci trhu. Dále se práce zabývá popisem shlukové a faktorové analýzy, které lze použít při segmentaci trhu …více
Abstract:
This thesis deals with customer segmentation of car services. Theoretical part of the work deals with market segmentation and cluster analysis. Based on the works of various authors the first part defines the process of market segmentation, its principle and role. The work is centred on the segmentation variables that can be used in market segmentation. Furthermore, the work is focuses on the description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Špitálský, Ladislav. Segmentace klientů autoservisů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků