Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Veronika Vopasková
Bc. Veronika Vopasková
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of chosen company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikační strategii vybraného podniku. Hlavním cílem práce je zhodnocení současné komunikace společnosti a návrhu vhodných řešení, jak komunikaci zefektivnit. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům, definování a vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingové komunikace. V další části je představena společnost Trima spol. s r.o., uveden je předmět …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the communication strategy of a chosen company. The main goal of this thesis is to evaluate the current communication of the company and propose appropriate solutions to make communication better. The first part of the diploma thesis is devoted to the theoretical basis, definition and explanation of basic concepts in the field of marketing communication. In the next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vopasková, Veronika. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Online komunikace rusky mluvícího obyvatelstva České republiky (analýza vybraných ruskojazyčných internetových zdrojů).
Arina BATYASOVA -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva