The Project of Establishment of New e-shop on Amazon Platform in Germany – Gevorg Babayan
Gevorg Babayan
Diplomová práce
The Project of Establishment of New e-shop on Amazon Platform in Germany
The Project of Establishment of New E-shop on Amazon Platform in Germany
Abstract:
People are willing to have good quality and stylish products without paying big amount of money, this was and is how average customer is willing to do his or her shopping, however there is a lack of those companies who can provide customers with good quality and mod-ern style without increasing their profit margin. The purpose of this thesis is to analyze the e-shops and overall e-commerce market in …víceAbstract:
Lidé se snaží nakupovat kvalitní a moderní výrobky, aniž by utráceli velké částky, nicméně se na trhu nevyskytuje dostatek firem, které mohou zákazníkům poskytnout dobrou kvalitu a moderní styl bez zvyšování jejich ziskové přirážky. Cílem této práce je analyzovat internetové obchody e-shopy a celkově obchodování přes internet v Německu, a vytvořit značku, která uspokojí zájmy zákazníků porovnatelně …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Babayan, Gevorg. The Project of Establishment of New e-shop on Amazon Platform in Germany. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitelů v oblasti obchodování přes internet
Aneta Šípová -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Vliv veřejné správy, legislativy a dalších faktorů na obchodování přes internet v České republice
Martina ANDRLOVÁ -
Obchodování přes internet
Martin Branda -
Bezpečný nákup a prodej bazarového zboží přes internet.
Jan Váša -
Nakupování potravin přes internet v České republice
Sára MARVANOVÁ -
Internet a marketingová komunikace
Ondřej Kraffer -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová