Michaela Andrýsková

Bakalářská práce

Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Analysis of Buying Behaviour of Internet Users of Selected Age Groups
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis was to analyze the current state of buying behavior of internet users of selected age groups. The marketing research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part provides an overview of gained knowledge from literature sources for solving issues of e-business, e-commerce and buying behavior of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Andrýsková, Michaela. Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika