Marketingová strategie vybraného podniku – Marie Turková
Marie Turková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
V diplomové práci je zrealizována marketingová strategie fitness klubu BeFit Energy Club, který sídlí ve městě Příbram. Primárním cílem práce je návrh marketingové strategie pro tento podnik, dílčími cíli jsou především analýza a vyhodnocení současného stavu marketingové strategie podniku a navržení prostředků k jejímu zlepšení. Teoretická část je zaměřena na komparaci teoretických přístupů společně …víceAbstract:
In the thesis the marketing strategy of the fitness club BeFit Energy Club, which is located in Příbram, is realized. The primary objective of the thesis is to propose a marketing strategy for this company, the sub-objectives are mainly the analysis and evaluation of the current state of the marketing strategy of the company and the proposal of means to improve it. The theoretical part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva