"Masaryk" jako kulturní artefakt v argumentaci prezidentských kandidátů – Bc. Ondřej VOŠAHLÍK
Bc. Ondřej VOŠAHLÍK
Diplomová práce
"Masaryk" jako kulturní artefakt v argumentaci prezidentských kandidátů
"Masaryk" as a culture artefact in presidential candidates argumentation
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá analýzou toho, jakým způsobem prezidentští kandidáti využívali symbolu "Masaryk" ve svých kampaních před prezidentskými volbami v roce 2018. Na základě toho po-té zjistit, jakou roli hraje symbol "T. G. Masaryk" v české politické kultuře. Analyzováni byli všichni uchazeči o prezidentskou funkci, kteří splnili veškeré zákonné podmínky proto, aby se o prezidentský post mohli …víceAbstract:
My Thesis provides analysis of the way the presidential candidates used up the "Masaryk" symbol in their campaigns before the presidential election in 2018. On this analytic basis I tries to find out which role the symbol of Tomas Garigue Masaryk plays in the Czech political culture. All of the presidential candidates who met the legal conditions of the candidacy were analyzed. So, this includes following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ondřej Stulík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŠAHLÍK, Ondřej. "Masaryk" jako kulturní artefakt v argumentaci prezidentských kandidátů. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Americké prezidentské volby 2012 v nových médiích - Studie politického marketingu
Adéla Hořínková -
Prezidentské volby v USA: Zahraničně politické postoje D.Trumpa v kampani
Adam Houžvička -
Prezidentské volby v Argentině
Veronika Houserová -
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň
Petra KOUDELKOVÁ