Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám – Bc. Anita Machová
Bc. Anita Machová
Diplomová práce
Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám
Resistance of Preschool Teachers to Changes
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je věnována průnikovému pedagogickému tématu. V profesionalizaci učitelů se vyskytuje i jev, který je důležité zkoumat. Jde o odolnost neboli resilienci učitelů vůči různým změnám. Cílem diplomové práce bylo zjistit míru resilience u učitelů mateřských škol. Pro tyto účely byl využit dotazník CD-RISC 25 a tematické psaní učitelů mateřských škol. Výzkum byl realizován na …víceAbstract:
The submitted thesis is dedicated to the breakthrough pedagogical topic. There is also a phenomenon in teacher professionalization that is important to research. It is the resilience of teachers to various changes. The aim of the thesis was to determine the degree of resilience of preschool teachers. The CD-RISC 25 questionnaire and thematic writing by kindergarten teachers were used for these purposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Anita. Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol
Beáta Deutscherová -
Sebereflexe v práci učitele-lektora jazyka
Stanislav Kovařík -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Sebereflexe učitele
Iva Christodoulou -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
Sebereflexe v profesním růstu učitele MŠ
Petra KUCHAŘOVÁ -
Sebereflexe učitele mateřské školy v přírodovědné složce preprimární edukace
Lenka BENBENKOVÁ -
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ