Veronika VOLFOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company
Anotace:
Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou …více
Abstract:
The presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLFOVÁ, Veronika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/