Ing. Yalcin Özdemir

Disertační práce

Analysis of Normal and Tangential Wheel-Rail Contact Problem with Nonlinear Material Behaviour

Analysis of Normal and Tangential Wheel-Rail Contact Problem with Nonlinear Material Behaviour
Abstract:
In this dissertation, the wheel and rail rolling contact models have been analysed to obtain the normal and tangential stress distributions. The rolling contact models were based on the 3-D FE models. The elliptic and non-elliptic contact patches were examined by means of FE models. In addition to the FE method, the analytical methods have been computed and their outputs have been compared with the …více
Abstract:
V této disertační práci je vytvořen model valivého kontaktu kola a kolejnice za účelem zjištění rozložení normálového a tečného napětí. Je založen na trojrozměrném konečněprvkovém modelu. Pomocí tohoto modelu jsou vyšetřovány eliptické a neeliptické dotykové plošky. Navíc k výpočtu metodou konečných prvků jsou využity analytické metody, jejichž výstupy jsou srovnány s předkládaným konečněprvkovým modelem …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 12. 2016

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Özdemir, Yalcin. Analysis of Normal and Tangential Wheel-Rail Contact Problem with Nonlinear Material Behaviour. Pardubice, 2016. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Doktorský studijní program / obor:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.