Mgr. Petra ŠIMŮNKOVÁ

Diplomová práce

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

ENUNCIATIVE STYLES IN SPOKEN TELEVISION COMMERCIAL SPOTS
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat sou-časný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu mluvených televizních reklamních spo-tů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled základních poznatků z jednotlivých oblastí, a to s praktickým zaměřením na jazyk a styl televizních propagačních textů. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných mluvených televizních …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to describe the status quo and to specify the level of enuncia-tive style displayed in speeches in commercial spots on the basis of specialised literature from the area of spoken language. The theoretical part of the text presents a brief overview of the basic findings in the particular areas and at the same time focuses on commercial spots{\crq} language and style from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor: 2739

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMŮNKOVÁ, Petra. Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace