Bc. Julie Voborová

Diplomová práce

Tvorba komunikačního plánu pro vybranou společnost

Creation of a communication plan for a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání marketingových strategií, modelů STPD a AIDA, které jsou fundamentální pro efektivní řízení marketingových aktivit a dosahování cílů firem. Práce zdůrazňuje důležitost marketingové strategie pro stanovení dlouhodobých cílů a vizi, zatímco modely STPD a AIDA poskytují strukturovaný přístup k tržní segmentaci a vedení zákazníků od počátečního zájmu k nákupu. Klíčem …více
Abstract:
This diploma thesis is devoted to the investigation of marketing strategies, STPD and AIDA models, which are fundamental for the effective management of marketing activities and the achievement of company goals. The work emphasizes the importance of marketing strategy for setting long-term goals and vision, while the STPD and AIDA models provide a structured approach to market segmentation and guiding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
  • Oponent: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON