Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Alina Ilina
Bc. Alina Ilina
Diplomová práce
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obchodním konceptem fair trade v České republice. Cílem práce je zhodnotit postoje a spotřebitelské preference české populace v rámci obchodního konceptu fair trade. Dále na jejich základě zpracovat doporučení pro vybranou skupinu podnikatelských subjektů a její obchodní aktivity ve sledované oblasti. V teoretické části je vymezen pojem fair trade, popsány základní principy …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the business concept of fair trade in the Czech Republic. The aim of the thesis is to evaluate the consumer attitudes and preferences of the Czech population within the fair trade business concept and formulate recommendations for a selected group of business entities and their business activities in the monitored area. The theoretical part defines the concept of fair …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ILINA, Alina. \textit{Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c449f4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ -
Does Fair Trade in Sri Lanka Need Cooperatives? Do Cooperatives in Sri Lanka Need Fair Trade?
Kristýna Havlová -
Případová studie distributora Fair Trade kávy v ČR
Klára Bílková -
Povědomí o fair trade ve Fairtradovém městě
Kateřina JARKOVSKÁ -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva