Motivace domácností pro nákup potravin online – Bc. Tomáš Martinek
Bc. Tomáš Martinek
Diplomová práce
Motivace domácností pro nákup potravin online
Motivation of households for buying food online
Anotace:
Martinek, T. Motivace domácností pro nákup potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato diplomová práce se zabývá motivací českých domácností pro nákup potravin online. Za pomoci kvalitativního a kvantitativního výzkumu identifikuje faktory, které mají vliv na domácnosti nakupující potraviny online a zkoumá impulsy, které spotřebitele vedou k pravidelným nákupům potravin …víceAbstract:
Martinek, T. Motivation of households for buying food online. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018.This diploma thesis is focused on motivation of Czech households to shop for food online. Qualitative and quantitative research identify factors that make households to shop for food online and examines impulses that lead consumers to buy food online regularly. Results of this research suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Eva Šlezáková -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník