Klára Hofmanová
Bakalářská práce
Budování značky HEAT Fit Zlín
Building the HEAT Fit Zlín Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on building the HEAT Fit Zlín brand. The theoretical part de-fines concepts that interwine with the practical part, including brand, branding, digital marke-ting, and event marketing. The methodology section discusses goal-setting and purpose, as well as research methods. The practical part includes chapters on the HEAT Fit Zlín fitness center, the Active Day event, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofmanová, Klára. Budování značky HEAT Fit Zlín. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Budování osobního brandu v online marketingu
Klára Horálková -
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Martina Jedličková -
Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu
Gabriela Vaňková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov