Klára Hofmanová

Bakalářská práce

Budování značky HEAT Fit Zlín

Building the HEAT Fit Zlín Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on building the HEAT Fit Zlín brand. The theoretical part de-fines concepts that interwine with the practical part, including brand, branding, digital marke-ting, and event marketing. The methodology section discusses goal-setting and purpose, as well as research methods. The practical part includes chapters on the HEAT Fit Zlín fitness center, the Active Day event, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hofmanová, Klára. Budování značky HEAT Fit Zlín. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace