Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol – Klára STAŇKOVÁ
Klára STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol
Alternative and Innovative Educational Programmes for Nursery Schools
Anotace:
Tato bakalářská práce specifikuje formy alternativního, ale i standardního předškolního vzdělá-vání. V první kapitole teoretické části se zaměřuji na předškolní období - k čemu obecně slouží ma-teřská škola, jakými specifiky se vyznačuje mateřská škola standardní - a také na historii před-školního vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá alternativními a inovativními vzdělávacími pro-gramy uplatňovanými …víceAbstract:
This bachelor´s work specifies alternative as well as standard methods of preschool education. I have focused on period of preschool education at the first chapter of theoretical part, what is the purpose of nursery school, and what is attributed to a traditional nursery school. The second chapter shows alternative and innovative educational programs used in preschool institutions, their history and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Klára. Alternativní a inovativní vzdělávací programy mateřských škol. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Pavel Štěpánek -
Výzkum spolehlivosti kulových pájených vývodů u BGA pouzder vytvořených inovativní metodou
Adam Gregor -
Inovativní výukové metody v předmětu Ošetřovatelství
Hana HRACHOVCOVÁ -
Podpora příchozích otevřených inovací: zkoumání vzájemného působení vysoce výkonných pracovních systémů, inovativního pracovního chování a inovativní kultury
Elona Cera