Kuchyňsko-jídelní prostor a venkovní terasa na centrále firmy Baťa ve Zlíně – Nikola Pospíšilová
Nikola Pospíšilová
Bakalářská práce
Kuchyňsko-jídelní prostor a venkovní terasa na centrále firmy Baťa ve Zlíně
Kitchen-dining Area and Outdoor Terrace at the Headquarters of the Company Bata in Zlín
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prostorovým řešením střechy a interiéru pátého patra budovy centrály firmy Baťa ve Zlíně. Cílem práce je navrhnout zázemí pro zaměstnance firmy Baťa, sloužící k přípravě jídla, stravování, odpočinku a firemním událostem. Teoretická část se zabývá firemní kulturou, současnými trendy, druhy střešních teras a jaký mají vliv firemní prostory na zdraví a psychiku zaměstnanců …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the spatial solution of the roof and interior of the fifth floor of the Baťa headquarters building in Zlín. The aim of the work is to design facilities for employees of the company Baťa, used for food preparation, meals, rest and corporate events. The theoretical part deals with corporate culture, current trends, types of roof terraces and how corporate spaces affect …víceKlíčová slova
firemní kultura firemní prostor střešní terasa stravování jídelna kuchyň odpočinek psychika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Nikola. \textit{Kuchyňsko-jídelní prostor a venkovní terasa na centrále firmy Baťa ve Zlíně}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c4tsxx/.
Jak správně citovat práci
Pospíšilová, Nikola. Kuchyňsko-jídelní prostor a venkovní terasa na centrále firmy Baťa ve Zlíně. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Prostorová tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Firemní kultura ve vybrané organizaci
Petra Poláková -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Michaela Zemanová