Zuzana Šimková
Bakalářská práce
Mystery shopping parfumerie XY
The Mystery Shopping of Perfumery XY
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality prodejců v osobním prodeji v parfumerii společnosti XY, formou mystery shoppingu. Teoretická část objasňuje základní aspekty v osobním prodeji, spotřebního chování, techniky prodejců a mystery shoppingu. Praktická část je zaměřena na vybranou parfumerii společnosti XY, sestavení a realizaci samotného mystery shoppingu a vyhodnocení jak jednotlivých výzkumů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the quality of shop assistants in the field of personal selling in a perfumery of XY company. The theoretical part explains the basic aspects of personal selling, consumer behavior, methods of the vendors and methods of mystery shopping. The practical part is focused on selected perfumery of XY company, creation and realization of the actual mystery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Zuzana. Mystery shopping parfumerie XY. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
Vendula Janků -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Tereza Kanzelsbergerová -
Spotřební chování na regionálním trhu potravin
Eliška Ressová -
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Martin Křivák -
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
Monika Strašíková -
Spotřební chování seniorů na trhu s potravinami
Gabriela Jančová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková