Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy – Lenka Vernerová
Lenka Vernerová
Bakalářská práce
Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy
Women in Management - Woman as an Object of Advertising
Anotace:
Práce se zabývá problematikou ženy jako objektem reklamy. Hlavním cílem práce je rozbor toho, proč jsou ženy v reklamách žádané, jaké funkce a role ženy v reklamě představují. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části rozebírá reklamu, genderové ženské role a zobrazení ženy v reklamě. Praktická část popisuje psychologii reklamy a podrobnější popis příkladných reklam …víceAbstract:
The Bachelor?s thesis is focused on the problem of a woman as a part of an advertisement. The main goal of the thesis is to analyse why are women requested in advertisement, which function and role do the women impersonate. The bachelor?s thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part analyses advertisement, gender female roles and the women?s picture in the advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Ivana OLECKÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vernerová, Lenka. Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Lucie DUBOVÁ -
Vliv červené barvy na vnímání atraktivity žen
Tereza Pulkrtová