Rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar – Veronika Karbanová
Veronika Karbanová
Bakalářská práce
Rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar
Rebranding and restructuring of the Czech company Kastar
Anotace:
Tématem bakalářské práce je rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První je část teoretická a navazuje na ni část praktická. Teoretická část se věnuje restrukturalizaci, brandingu a rebrandingu v širším pojetí. Praktická část popisuje pozadí nedávné restrukturalizace a rebranding včetně zhodnocení efektivity celého procesu na příkladu vybrané …víceAbstract:
The topic of bachelor´s thesis is the rebranding and restructuring of the Czech company Kastar. The theoretical part deals with restructuring, branding and rebranding. The practical part depcits background of recent restructuring and rebranding including evaluation of the efficiency of the whole process. The mixed research is carried out via interviews with employees and analyses of predetermined hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikola Pařízková
- Oponent: Lukáš Krabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Název
Vložil
Vloženo
Práva