Bc. Jan Slabý

Diplomová práce

Oceňování značky

Brand valuation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a jasně vymezit pojem značka. Ukázat jak se značka vyvinula až do současné podoby, definovat principy metod jejího oceňování a v praxi porovnat jejich využitelnost na konkrétní společnosti.
Abstract:
Goal of the thesis is to describe and clearly define brand as a term. Demonstrate the development of the brand to the present form, define the principles of valuation methods and compare their usability on specific company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slabý, Jan. Oceňování značky. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku