Magdaléna Ramešová
Diplomová práce
Marketingová studie výrobků
Marketing study of product
Anotace:
Obsahem diplomové práce je marketingová studie outdoorových výrobků značky adidas. Společnost adidas se zastoupením v České Republice si stanovila za cíl zvýšit trţby u outdoorového sportovního sortimentu, který je uţ více jak osm let na českém trhu a jehoţ trţby za prodej výrobků tvoří malou část celkových trţeb. Cílem práce je nalézt řešení pomocí analýzy marketingového mixu a analýzy nákupního chování …víceAbstract:
The graduation thesis deals with marketing study of adidas outdoor products. Adidas company with representation in Czech republic has determined target for increasing of incomes from outdoor sport sortiment, which is on czech market for over eight years and whose revenue make just small part of whole company income. Target of this work is to find solution with help of marketing mix analysis, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Název
Vložil
Vloženo
Práva