Magdaléna Ramešová

Diplomová práce

Marketingová studie výrobků

Marketing study of product
Anotace:
Obsahem diplomové práce je marketingová studie outdoorových výrobků značky adidas. Společnost adidas se zastoupením v České Republice si stanovila za cíl zvýšit trţby u outdoorového sportovního sortimentu, který je uţ více jak osm let na českém trhu a jehoţ trţby za prodej výrobků tvoří malou část celkových trţeb. Cílem práce je nalézt řešení pomocí analýzy marketingového mixu a analýzy nákupního chování …více
Abstract:
The graduation thesis deals with marketing study of adidas outdoor products. Adidas company with representation in Czech republic has determined target for increasing of incomes from outdoor sport sortiment, which is on czech market for over eight years and whose revenue make just small part of whole company income. Target of this work is to find solution with help of marketing mix analysis, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Podnikání a administrativa

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses c7bfvu c7bfvu/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.