Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten – Viktorie KUBELKOVÁ
Viktorie KUBELKOVÁ
Bakalářská práce
Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten
Customer behavior in the czech retail trade - principles for german companies entering the czech market
Abstract:
The bachelor thesis is intended for potential German investors interested in joining the Czech market. The thesis has two parts theoretical and practical one. The theoretical part deals with topics such as customer behavior, sales promotion, marketing mixes, history of Czechoslovak retail, localization factors, globalization and Characteristics of the Czech customer. At the end of the theoretical part …víceAbstract:
Bakalářská práce je určena potencionálním německým investorům se zájem o působení na českém trhu. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje mimo jiné tématům jako zákaznické chování, podpora prodeje, marketingové mixy, historie československého maloobchodu, lokalizační faktory, globalizace a charakteristika českého zákazníka. Na závěr teoretické části autorka uvádí průzkum …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBELKOVÁ, Viktorie. \textit{Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/c81zzy/.
Jak správně citovat práci
KUBELKOVÁ, Viktorie. Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
Denisa Mertová -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková