Viktorie KUBELKOVÁ

Bakalářská práce

Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten

Customer behavior in the czech retail trade - principles for german companies entering the czech market
Abstract:
The bachelor thesis is intended for potential German investors interested in joining the Czech market. The thesis has two parts theoretical and practical one. The theoretical part deals with topics such as customer behavior, sales promotion, marketing mixes, history of Czechoslovak retail, localization factors, globalization and Characteristics of the Czech customer. At the end of the theoretical part …více
Abstract:
Bakalářská práce je určena potencionálním německým investorům se zájem o působení na českém trhu. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje mimo jiné tématům jako zákaznické chování, podpora prodeje, marketingové mixy, historie československého maloobchodu, lokalizační faktory, globalizace a charakteristika českého zákazníka. Na závěr teoretické části autorka uvádí průzkum …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBELKOVÁ, Viktorie. Kaufverhalten im tschechischen Einzelhandel Grundsätze für deutsche Unternehmen, die in den tschechischen Markt eintreten. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/