Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. – Ing. Jana ONDRUŠOVÁ
Ing. Jana ONDRUŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Analysis of import assortment in HP TRONIC Zlín Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat importní sortiment ve firmě HP TRONIC. Nej-prve jsem zpracovala teoretické informace vysvětlující marketingový mix produktu. Poté byla provedena SWOT analýza ve firmě HP TRONIC se zaměřením na import elektrospo-třebičů. Snažila jsem navrhnout výběr importovaných výrobků, které vytvoří pestré výrob-kové portfolio s ohledem na individualitu zákazníků na českém …víceAbstract:
The aim of my Bachelor thesis is to analyze imported assortment in HP TRONIC Zlín. Firstly I worked with theory that explains marketing mix of products. A SWOT analysis of HP TRONIC Company with focus on the importation domestic appliances and customer electronics has been made. I tried to propose a selection of imported goods, which creates a wide range portfolio of products for individual types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
3907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDRUŠOVÁ, Jana. Analýza importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného sortimentu
Lukáš LIČKO -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová -
Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment
Tereza Augustová -
Marketingový mix
Natalia Volkova -
Export opportunities and unrealized export potential of the Czech Republic in Argentina
Aleksandra Parshina