Velikonoce a poznávání jarní přírody – Nina Veselá Karásková
Nina Veselá Karásková
absolventská práce studenta CŽV
Velikonoce a poznávání jarní přírody
Easter and Exploring Spring Nature
Anotace:
Závěrečný pedagogický projekt se zaměřuje na Velikonoce a poznávání jarní přírody v rámci sociální interakce mezi dětmi předškolního a školního věku. Cílem je podnítit zájem dětí o ekologické aktivity, rozvíjet kulturně - estetické dovednosti dětí a zaměřit se na prosociální cítění. Projekt je založen na podpoře spolupráce pedagogů s rodiči.Abstract:
The final pedagogical project focuses on Easter and getting to know spring nature as part of social interaction between preschool and school-aged children. The goal is to stimulate children's interest in ecological activities, develop children's cultural and aesthetic skills and focus on pro-social feelings. The project is based on supporting the cooperation of teachers and parents.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ThDr. Kateřina Brzáková Beksová, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ KARÁSKOVÁ, Nina. \textit{Velikonoce a poznávání jarní přírody}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/cagll0/.
Jak správně citovat práci
Veselá Karásková, Nina. Velikonoce a poznávání jarní přírody. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Studium v oblasti pedagogických věd - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Pojetí rodiny u dětí a dospívajících: prekoncepty rodiny, matky a otce vzhledem k věku, pohlaví a etnické příslušnosti
Kateřina HOMOLOVÁ -
DĚTI A SMRT - PRÁCE S DĚTMI A KONTEXTEM SMRTI, PŘI VÝCHOVĚ A V OBDOBÍ PO ZTRÁTĚ BLÍZKÉ OSOBY
Alžběta TUČKOVÁ -
Využití prvků rytmické gymnastiky a aerobiku u dětí předškolního a mladšího školního věku
Michaela Betlachová -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
Pohybová aktivita a obezita dětí v předškolním a mladším školním věku ve vybraných mateřských a základních školách v Jeseníku a Lipová-lázně
Lenka MONDEKOVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva