Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí – Bc. Petr Albrecht
Bc. Petr Albrecht
Diplomová práce
Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí
Practical Training in a Communication Strategy of Department of Journalism
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam a zastoupení praktické výuky v žurnalistickém vzdělávání na univerzitách v České republice a možností dané téma komunikovat jako konkurenční vý-hodu. Opírá se kromě sekundárních dat především o vlastní kvantitativní průzkum mezi stu-denty Katedry mediálních studií na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, která je zkoumaným subjektem. Výsledkem práce je návrh …víceAbstract:
The diploma thesis examines the importance and representation of practical teaching in jour-nalistic education at universities in the Czech Republic and the possibility of communicating the topic as a competitive advantage. In addition to secondary data, it relies primarily on its own quantitative survey among students of the Department of Media Studies and Journalism at the Faculty of Social Studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Albrecht, Petr. Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil