Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz – Kateřina Julinová
Kateřina Julinová
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz
The Project of Use Internet Marketing Tools in the E-shop www.originalbrand.cz
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu současného stavu internetového obchodu Originalbrand.cz a vypracovat projekt pro zvýšení úrovně marketingového řízení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o problematice on-line marketingu s důrazem na vybrané nástroje internetového marketingu. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create the analysis of current state of the online store Originalbrand.cz and to create project to increase level of marketing management. This thesis is divided into two main parts. The first part introduces theoretical background of online marketing issues emphasizing internet marketing tools. The practical part of the thesis is current state of the online store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JULINOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cbh5tf/.
Jak správně citovat práci
Julinová, Kateřina. Projekt využití nástrojů internetového marketingu e-shopu www.originalbrand.cz. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
Hodnota pozitivních recenzí v nákupech on-line
Annamária Kuchtiaková -
Modernizace a on-line propagace internetového obchodu
Jiří Frydrych -
Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
Veronika Holíková -
Účinnost on-line komunikace
Tadeáš Herskovič -
Elektronický obchod: e-kniha, on-line prodej a nákup knižních titulů
Leona Šmardová