Reklama a genderová stereotypizace – Bc. Zlata Dědková
Bc. Zlata Dědková
Diplomová práce
Reklama a genderová stereotypizace
Advertisement and gender stereotyping
Anotace:
Studentka bude zkoumat vztah reklamy a genderu jako dvou stránek integrálního komunikačního procesu. K reklamě bude přistupovat jako k procesu, který jednak ovlivňuje genderovou stereotypizaci a jednak je tou tostereotypizací sám ovlivňován. Obdobně dialektický přístup uplatní při výzkumu procesů, které se souborně nazývají genderovou stereotypizací. Jako metodu zvolí některý ze standardních přístupů …víceAbstract:
The student will examine the relationship between advertising and gender as two aspects of the integral communication process. She will approach advertising as a process that affects gender stereotyping and on the other hand, it is influenced by this stereotyping. Similarly, the dialectical approach applies to the research of processes collectively called gender stereotyping. As a method, she chooses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Samek, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dědková, Zlata. Reklama a genderová stereotypizace. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk