Barbora KAISEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of a chosen firm
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení …víceAbstract:
The aim of this bachelor theses is ?Marketing mix of the specific enterprise? and build up recommendations for revealing new marketing mix. The theoretical part analyses and deals with particular models and concepts and describes their instruments in focus. The practical part reveals new marketing mix after the current one has beeen analysed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Martin Koutný -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
Komparace marketingových mixů herního klubu RE-LOAD a počítačové herny SkillZone
Jan Kotrba -
Komparace obchodních bank v České republice z hlediska marketingového mixu
Pavel Kubal -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava