Možnosti mezipředmětové integrace v prostředí české primární školy – Ondřej ČERVENKA
Ondřej ČERVENKA
Diplomová práce
Možnosti mezipředmětové integrace v prostředí české primární školy
Possibilities of Cross-Curricular Integration in Czech Primary School Enviroment
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi mezipředmětové integrace v českém primárním školství. Teoretická část je zaměřena na seznámení s tématem mezipředmětové integrace a vymezení pojmů. Dále je vysvětlena potřeba mezipředmětové integrace ve vzdělávání a s ní související výhody a nevýhody tohoto stylu výuky. Na konec teoretické části jsou popsána vybraná specifika vyučování v kontextu typu školy a jejich možné …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of cross-curricular integration in czech primary school enviroment. Theoretical part presents the topic of cross-curricular integration and circumscription of terms. Further is explained the need for cross-curricular integration in education and advantages and disadvantages related to this teaching style. In the end of the theoretical part are described chosen specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENKA, Ondřej. Možnosti mezipředmětové integrace v prostředí české primární školy. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na malotřídní škole
Helena Hangyová -
Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy
Jana Kalousová -
Inkluzivní vzdělávání žáků na málotřídní škole.
Lucie SKLENIČKOVÁ -
Didaktické hledisko vzdělávání v málotřídní škole
Marie KOČAŘOVÁ -
Pojetí vzdělávání na málotřídní škole
Miroslava Kadeřábková -
Vzdělávání žáků s podpůrnými opatřeními v malotřídní škole
Ivana TOMÁNKOVÁ -
Specifika inkluzivního vzdělávání žáků v malotřídní škole
Kateřina PODEŠVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva