Andrea ČABLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti občanů s marketingovými aktivitami obce Ratiboř

Marketing Satisfaction Survey of the Residents of the Ratibor Village
Anotace:
Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing měst a obcí, marketingové prostředí a marketingový výzkum. V praktické části je zpracována stručná charakteristika obce, poté provedena analýza marketingového prostředí. Základem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Toto šetření je zaměřeno …více
Abstract:
This work has been divided into two sections, one of them being theoretical and the other practical. The theoretical section focuses on marketing of cities and villages, the marketing environment and marketing research. A brief characterization of the village and its marketing environment analysis have been dealt with in the practical part which is based on the primary marketing research. This research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17881

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČABLÍKOVÁ, Andrea. Měření spokojenosti občanů s marketingovými aktivitami obce Ratiboř. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe